יום רביעי, 11 ביולי 2018

שטיפה בלחץ מים גבוה


שטיפה בלחץ מים גבוה מאפשרת לנו לנקות משטחים רבים- בתוך ומחוץ לבית

שטיפה בלחץ מים גבוה הינה שיטת ניקוי המאפשרת לנו לרתום את כוחם של המים לשם ניקיון יסודי של משטחים שונים. בשיטה זו, מוציאים מים בלחץ גבוה על משטחים שונים כך שהם יכולים להיכנס לחריצים העדינים ביותר הקיימים על המשטח ולהסיר את הלכלוך שהצטבר בהם. כיום ישנן כמה שיטות בהן ניתן להשתמש בשטיפה בלחץ מים גבוה אשר כדאי להכיר.

שטיפה בלחץ מים גבוה


אז אילו שיטות יש לשטיפה בלחץ מים גבוה?

·         שטיפה עצמית: כיום ישנם מכשירים רבים בשוק המוצעים לכל אחד אשר מעוניין לנקות בעצמו את ביתו באמצעות שטיפה בלחץ מים גבוה. מכשירי גרניק שכאלה מספקים לחץ גבוה למדי, אשר יעיל בניקוי אזורים שונים של הבית כגון רצפות הבית הפנימיות וכן במרפסות. למרות האמור, שימוש לא מקצועי בגרניק עלול להיות לא יעיל במקרים מסוימים ואף מזיק.
·         היעזרות בחברה מומחית: מי שאינו מעוניין לפעול על דעת עצמו, אך כן מעוניין ליהנות מהיתרונות הרבים של שטיפה בלחץ מים גבוה, יכול כמובן להיעזר בחברה מומחית בתחום. כיום ישנן חברות רבות המציעות שירותים שונים בתחום זה, כך שכל אחד יכול לבחור את החברה המתאימה ביותר לצרכיו וליהנות מבית נקי באופן יסודי.
·         שטיפה בשילוב עם התזת חול: לעיתים קרובות בוחרים לבצע שטיפה בלחץ מים גבוה יחד עם ניקוי בהתזת חול. פעולה משולבת זו מובילה לניקוי היסודי המתבצע באמצעות החול אולם מונעת את התחממות והרס המשטח עליו אנו עובדים בשל השימוש במים. את הפעולה הזאת יכולים לבצע רק בעלי מקצוע בתחום בשל הסכנה של שימוש לא נכון בלחץ גבוה של חול.

מגוון השיטות הקיימות מאפשר לכל אחד ליהנות משטיפה בלחץ מים גבוה

בין אם אתם צריכים לנקות משטחים נרחבים או קטנים, עדינים או גסים, באופן עצמאי או לא- כל אחד יכול ליהנות כיום משטיפה בלחץ מים גבוה אשר תספק את רמת הניקיון הגבוהה ביותר לביתו, מבלי לפגוע בריצוף המקורי, ולכן אין פלא שיותר ויותר אנשים בוחרים בשיטה זו לניקוי יסודי של ביתם.



3 תגובות: