יום שלישי, 8 במאי 2018

ניקוי משטחים בטון

בטון הוא חומר הגלם הנפוץ ביותר בעולם הבנייה המודרני

בעולם הבנייה של ימינו, אין חומר נפוץ יותר שנמצא בשימוש נרחב יותר עבור מטרות רבות יותר מהבטון. הבטון משמש אותנו כחומר עבור יסודות בניינים, עבור שלד הבניין, עבור הקמה של משטחי רצפה וקירות, ולמעשה הוא מהווה חומר בסיסי ביותר שכל מה שנבנה חוץ ממנו מבוסס עליו. משום כך, ישנם משטחי בטון נרחבים בבנייני מגורים, במבנים תעשייתיים, ברחובות ועוד – וניתן להבין, בהקשר זה, מדוע יש צורך מפעם לפעם בשירות של ניקוי משטחים בטון.

ניקוי משטחים בטון


ישנם לא מעט מצבים בהם נצטרך לנקות בצורה יסודית משטחי בטון


  • ניקוי רצפה – אם ישנה רצפת בטון כזו או אחרת במקום עבודה, כמו לדוגמה במפעל תעשייתי, יש צורך בניקוי יסודי שלה באופן תקופתי. הבטון הוא אמנם עמיד ביותר מפני נזק, אך הוא בכל זאת מתלכלך ולא קל לנקות אותו כלל, בדיוק משום שהוא עמיד ביותר וקשה מאוד ליצור בו שינויים. בכדי להבטיח שמדובר בסביבה נעימה, יש צורך בניקוי משטחים בטון בצורה המקצועית ביותר במצב זה.
  • ניקוי לפני איטום – לפני שניתן לבצע איטום ולהקים שכבת איטום כזו או אחרת על גבי גגות, קירות וכל משטח אחר, יש צורך בניקוי יסודי של המשטח. במצבים אלה יש לבצע ניקוי משטחים בטון בצורה המקצועית ביותר ולא להשאיר מקום לטעויות, שיכולות לפגוע לאחר מכן באיכות האיטום.
  • ניקוי גרפיטי – אם ישנו קיר בטון חיצוני בבניין, שעליו רוסס גרפיטי כזה או אחר שאין לכם רצון להשאיר אותו – אתם צריכים ניקוי מקצועי. לא קל להוריד גרפיטי מבטון, ותרסיסי הצבע מיוצרים כך שהם לא ירדו באמצעים ביתיים ופשוטים. במצב זה גם כן, יש צורך בשירות מקצועי של ניקוי בטון.


אם אתן צריכים לנקות משטחי בטון באופן מקצועי, פנו למי שמתמחה בכך

בכדי לנקות בטון בצורה יסודית באמת, אתם צריכים יותר מהאמצעים הביתיים שלכם – אתם צריכים שירות שמתמחה בתחום ויודע לעבוד עם הכלים המתאימים ועם המיומנות המתאימה בכדי להבטיח שאין כל זכר ללכלוך או לגרפיטי על משטח הבטון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה